Winnaars onder de loep (1): wat is het geheim van 512 & Bleshyou in Nijmegen? [interview]
De winkel 512 & Bleshyou in Nijmegen won in juli 2017 een Dutch Retail Experience Award. Volgens de jury hebben ze een mooie visie, oog voor duurzaamheid en laten ze zien dat ze passie hebben voor wat ze doen. Hoe krijgt deze retailer dat voor elkaar? Hoe creëer je de ultieme 'customer experience'? Jettie Wakker (27) en Ilse van Asten (27), van respectievelijk de vrouwenmodezaak 512 en plantenwinkel Bleshyou, delen hun tips.
In deel 1 van een serie interviews met winnaars van een Dutch Retail Experience Award spreken we met Jettie Wakker (27) van vrouwenmodezaak 512 en Ilse van Asten (27) van de plantenwinkel Bleshyou. Zij wonnen met hun gezamenlijke visie en inspanningen de Best Customer Experience Award in de categorie 'Women'. Hoe zorg je voor een
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.