Nieuwe ceo voor Orangebag. ‘Bij een nieuwe fase hoort een nieuwe energie’
Orangebag-oprichter en creatief directeur Tineke Sluiter richt zich samen met de nieuwe CEO Arlette Huisman op naamsbekendheid. Daarnaast moet Orangebag een bredere doelgroep gaan aanspreken, ook internationaal. Textilia spreekt met beiden over hoe ze zich hiermee denken te onderscheiden. Arlette Huisman: “Met een eigen styling en het persoonlijke contact bouw je een band met je klant op.”
Portretfoto: Orangebag. Links Arlette Huisman, rechts Tineke Sluiter. Wanneer wist je dat je bedrijf toe is aan een nieuwe fase, Tineke? Oprichter en creatief directeur Tineke Sluiter (TS): “Orangebag bleef serieus groeien, zelfs in coronatijd. René (Sluiter, man en CFO/COO binnen Orangebag, red.) en ik zijn door onze achtergrond als registeraccountant allebei goed met cijfers,
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.