Patagonia’s duurzame tegengeluid tijdens Black Friday: “Samenwerking is de sleutel”
2.79k
Terwijl Black Friday de wereld verleidt met koopjes en overconsumptie, kiest Patagonia voor een andere aanpak. Het merk benadrukt het belang van duurzaamheid en bewuste consumptie. In steden als Stockholm en München organiseerde het outdoor merk paneldiscussies over de waarde van repareerbare producten. Hun Worn Wear Thrift Shops bieden een tweede leven aan eerder gekochte kleding. Tune in voor een Q&A met Willem Swager (Director of Finance & Operations EMEA bij Patagonia): “Wat opvalt is de groeiende vraag naar accountability, wat betekent dat merken hun beloften moeten nakomen.”
Beeld: Patagonia/E. Jansson Black Friday komt eraan, en ‘blackweek’ is al gaande… Een periode waarin de consument massaal inslaat. Hoe laten jullie met Patagonia dit jaar een tegengeluid horen? "Black Friday verandert niets aan de manier waarop we over consumptie praten. Het is een onderwerp waar we elke dag aandacht aan besteden door consumenten aan
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.