TOP

MS Mode en Trijntje Oosterhuis lanceren nieuwe collectie geïnspireerd op Marrakech: “Elegant, vrouwelijk en sprankelend”

Na het succes van hun eerste samenwerking bundelen MS Mode en Trijntje Oosterhuis opnieuw de krachten. De tweede Trijntje x MS Mode-collectie, die sinds 12 maart beschikbaar is, is een ode aan vrouwelijkheid, mode en comfort, met invloeden uit het betoverende Marrakech. De collectie, vol flatterende pasvormen en rijke details, is ontworpen voor curvy vrouwen die zich zelfverzekerd willen voelen. Hoe verliep het ontwerpproces? Wat maakt deze samenwerking zo bijzonder? En wat kunnen we nog meer verwachten? Textilia sprak Laura Warmerdam, Chief Brand Officer bij MS Mode, over deze exclusieve samenwerking en meer.

Beeld: MS Mode

Na het succes van de eerste samenwerking met Trijntje Oosterhuis, hebben jullie nu een tweede collectie gelanceerd. Waarom past Trijntje goed bij MS mode als merk?

“Trijntje Oosterhuis past super goed bij MS Mode als merk omdat zij een krachtige, zelfbewuste en energieke vrouw is. MS Mode richt zich op curvy vrouwen die zich zelfverzekerd en modieus willen voelen, ongeacht hun maat. Trijntje straalt precies die boodschap uit: ze omarmt haar eigen stijl en figuur en inspireert anderen om hetzelfde te doen.”

Heeft Trijntje ook een bijdrage geleverd aan de uitwerking van de collectie? Hoe is dit proces verlopen?

“Trijntje heeft actief bijgedragen aan de uitwerking van de collectie. Vanaf het begin is ze nauw betrokken geweest bij het ontwerpproces. Samen met het designteam van MS Mode heeft ze haar visie en persoonlijke stijl vertaald naar de collectie, waarbij ze mee dacht over de pasvormen, stoffen en details die flatterend en comfortabel zijn voor curvy vrouwen. Het proces begon met brainstormsessies waarin Trijntje haar voorkeuren en inspiratie deelde. Vervolgens werden er samples ontwikkeld en heeft Trijntje meegeholpen met het testen en finetunen van de ontwerpen. Super leuk om dit proces gezamenlijk te doorlopen en zo’n mooie collectie neer te zetten.”

Ontgrendel dit artikel

Wil je dit artikel gratis verder lezen? Vul je e-mailadres in of log in met Google of LinkedIn en lees direct verder. Daarnaast ontvang je 3x per week de nieuwsbrief. Afmelden is eenvoudig!