Naast het vakblad dat 10 keer per jaar wordt uitgebracht is er een up-to-date website met het laatste nieuws uit de modebranche, worden modekleurkaarten en nieuwsbrieven uitgebracht en worden events georganiseerd. Dit alles maakt Textilia een autoriteit en een volwaardige omnichannel gesprekspartner voor professionals in de modebranche.
DOELGROEP
Via het vakblad, de website en de nieuwsbrieven bereiken we maandelijks minimaal 100.000 lezers en volgers. De lezers en volgers van Textilia zijn zelfstandige detaillisten in de modebranche, maar ook fabrikanten, agenten, inkooporganisaties, importeurs, inkopers, medewerkers en directies van grootwinkelbedrijven en ketens behoren tot de groep. Textilia is daarmee een unieke schakel tussen leverancier en retail.
BEREIK
Waarom adverteren?
• Textilia heeft een groot bereik met 100.000 lezers en volgers;
• Textilia heeft de hoogst betaalde oplage van alle modevakbladen in Nederland;
• Textilia wordt door de doelgroep omschreven als: deskundig, toegankelijk, volledig en diepgaand;
• Textilia is met 72% het meest gelezen vakblad binnen deze doelgroep;
• Bijna 70% van de moderetailers laat zich het liefst inspireren en informeren met vakkennis door een vakblad.
MEER WETEN? DOWNLOAD HIER DE ADVERTENTIESPECIFICATIES OF NEEM DIRECT CONTACT OP.
Mail naar Krisel Leugs: k.leugs@textilia.nl
Voordelige combinatiemogelijkheden
Naast de advertentiemogelijkheden in Textilia biedt Scala Bizzmedia voordelige combinatiemogelijkheden met Schoenvisie. Met deze titels, diverse events, sites en themanummers bereikt uw boodschap dagelijks minimaal 80.000 fashion professionals. Bekijk ook de adverteerderspagina’s van deze bladen:
- Schoenvisie
Schoenvisie is al meer dan 60 jaar het vakblad voor de schoenenbranche. Schoenvisie informeert schoenprofessionals maandelijks over het laatste nieuws, achtergronden, consumenteninformatie, trends en ontwikkelingen uit de schoenenbranche.
Textilia advertising information (English) 2024
Textilia is the leading platform for all professionals in the Dutch fashion industry. Over a 100 years Textilia informs and inspires its readers on all market developments, trends, buyingbehaviour and brand preferences. Our readers vary from independent retailers, manufacturers and resellers to employees and managing boards of retail stores and chains.