TOP

Bubble London trekt 20 procent meer bezoek

Op 19 en 20 juni 2011 toonden meer dan 200 kinderkleding en lifestylemerken hun lente- en zomercollecties voor 2012 in het Business Design Centre in Islington, Londen.

De beurs trok volgens de tellingen ongeveer 20 procent meer bezoekers dan in de zomer van 2010. Nieuwe aanwinsten onder exposanten waren ondermeer Seasalt Nippers, Incy Kids, Mummymoon, Easy Teez, Crazy Stuff, Jessie and James, Kidgaroo, Mr Fogel, Limo Basics, Lucy Locket, Music for Baby, maar ook French Connection Kids, Logoshirt, Eliane et Lena, Geox, Mini Rodini, Aravore en Turquaz.

Nieuw was het seminarprogramma met een aantal sprekers afkomstig van retail gespecialiseerde bedrijven als Management One, Sitemakers Ltd en Shopworks. Onderwerpen waren hier ondermeer de stappen bij het starten van een winkel, de tips voor het opzetten van een e-shop en de rationele en emotionele elementen in het winkelontwerp die de omzet moeten verbeteren.

De volgende Bubble London vindt plaats op 29-30 januari in het Business Design Centre, Islington London en heeft betrekking op de herfst / winter van 2012. www.bubblelondon.com en www.bubblelondon.blogspot.com.