
Close up: Janneke Schouten, productmanager bij Lazamani
1.3k
In de rubriek Close-Up laten we je kennismaken met een modeprofessional. Dit keer is dat productmanager Janneke Schouten. Zij is bij schoenenmerk Lazamani verantwoordelijk voor het spotten van trends, overleg met fabrikanten en de uiteindelijke uitwerking. “Eigenlijk ben ik van startpunt totdat de collectie staat, betrokken”, legt Janneke uit. Benieuwd naar haar passie voor schoenen, waar haar salaris aan op gaat en wat momenteel de grootste uitdaging is binnen haar rol? Je leest het in dit interview.
Beeld: Lazamani Illustraties: Roxy van Bemmel First things first: wie is Janneke in drie woorden? "Creatief, kalm en weloverwogen, maar ik ben ook commercieel." Waar komt je passie voor schoenen vandaan? Lachend: “Ik ben heel jong begonnen. Ik was veertien toen ik bij Piazza Schoenmode in Druten begon. Daar verkocht ik al Lazamani. Ik heb
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.