De carrièrelessen van Anna en Nina
347
Anna de Lanoy Meijer & Nina Poot, die elkaars zinnen moeiteloos afmaken, staan aan het roer van ANNA + NINA. Het merk dat enkel werd opgericht met een inleg van vijfhonderd euro per persoon en binnen een paar jaar uitgroeide tot één van ’s lands meest bekende lifestylemerken. “Twaalf jaar geleden zijn wij begonnen met ANNA + NINA The Agency, een mode /lifestyleagentschap dat verschillende toffe (sieraden)merken vertegenwoordigde, destijds niet wetende dat we nu ons eigen lifestylemerk met vier eigen winkelconcepten zouden hebben...”
Beeld: Charise Rozenbeek Doe ervaring op, bouw een netwerk Anna: “Wil je graag ondernemen in de mode? Maak eerst vlieguren in loondienst, doe zoveel mogelijk kennis op en ver- breed je netwerk. Dat netwerk komt (bijna) altijd weer van pas. Bij ons is dat ook gebleken.”Nina: “Voordat we startten met ANNA + NINA hebben we
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.