De strategie die van Marc O’Polo een wereldspeler moet maken: ‘We willen naar een omzet van 1 miljard euro’
Marc O’Polo pakte de afgelopen weken groots uit op de modebeurzen. Inkopers kregen tijdens de Pitti Uomo en Ciff een voorproefje van hoe het merk zich in de toekomst wil positioneren: jonger, moderner, duurzamer en (weer) meer premium. Met die nieuwe propositie slaat het modebedrijf onder leiding van CEO Maximilian Böck (32) de vleugels wereldwijd uit.
Foto's: Marc O'Polo Ruimvallende silhouetten, oversized breisels, utility jackets en puffers in frisse kleuren – Marc O’Polo kon bij de presentatie van de wintercollectie 2022-2023 op vakbeurzen Pitti Uomo en Ciff heel wat trendvakjes afvinken. Die collectie werd getoond in een volledig witte en bijna museale opstelling, omsloten door levenshoge fotopanelen van het mistige Scandinavische
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.