TOP

GUESS viert veertig jarig jubileum, Kings Of Indigo & MENDED repareren oude jeans, pakketdrukte neemt toe

GUESS brengt een casebound boek uit ter ere van hun veertigjarig jubileum, Kings Of Indigo en MENDED geven jeans een tweede leven door middel van een reparatieservice en de pakketdrukte neemt toe. Dit en meer lees je in het nieuwsoverzicht van 22 november.

Beeld: GUESS

GUESS viert veertig jarig jubileum met “A Fourth Decade of GUESS Images”

Om veertig jaar in de mode te vieren brengt modelabel GUESS het boek “A Fourth Decade of GUESS Images” uit. In dit boek zijn iconische beelden te zien waarin het verhaal van de vier broers die het merk hebben opgericht wordt getoond. In het boek staan het harde werk, de passie en de creativiteit van het merk centraal. “A Fourth Decade of GUESS Images” bestaat uit 252 glossy pagina’s boordevol insider foto’s en commentaar. 

Kings Of Indigo & MENDED geven jeans een tweede leven 

Kings Of Indigo hebben in samenwerking met MENDED een pilot voor een online reparatieservice gelanceerd. Vanaf nu is het mogelijk om jeans of andere kledingstukken kosteloos te laten repareren en een nieuw leven in te blazen. Het doel van deze service is om het voor consumenten makkelijker te maken om duurzaamheid en stijl te combineren. Een reparatie is online te boeken en het kledingstuk moet opgestuurd worden naar MENDED. 

Pakketdrukte neemt toe 

Pakketrader, een data-analyse van Wuunder, voorspelt dat de pakketdrukte toeneemt in aanloop naar Black Friday. Om problemen rondom de verwachte drukte van Black Week en Black Friday te voorkomen, wordt het retailers aangeraden om express vervoerder of een koerier die same-day-delivery aanbiedt in te schakelen. De pakketten die donderdag en vrijdag worden opgehaald bij de verzender zijn naar verwachting langer onderweg. Deze zullen er gemiddeld anderhalve dag over doen voordat ze bezorgd zijn.  

Amsterdam The Style Outlets breidt uit met 5 nieuwe merken 

Amsterdam The Style Outlets verwelkomt dit najaar vijf nieuwe merken, waaronder Only & Sons, Pepe Jeans en Paul Taylor.  Daarnaast breidt ONLY eind november haar pand uit. Het mannenmodemerk Only & Sons opent op 23 november en is het merk voor heren die stijlvol door het leven willen gaan. Daarnaast is het succesvolle denimmerk uit Groot-Brittannië Pepe Jeans recent geopend. In de winkel in Amsterdam The Style Outlets kun je jouw favorieten van de volledige, street-wise, vrijetijdscollectie ontdekken. Ook Paul Taylor opende recent de deuren van de nieuwe winkel. Het modemerk verkoopt moderne en innovatieve herenkleding met een verfijnd design. Naast hun kledinglijn bieden ze ook accessoires en exclusieve geuren. 

Medewerker Cotton Club wint Frontline Hero Award 

De Frontline Hero Award is een initiatief van Quinyx aanbieder van een AI-gedreven softwareoplossing voor personeelsplanning. Iedereen die werkzaam is binnen de retail, horeca, logistiek of in de facilitaire dienstverlening kan genomineerd worden. Met deze award worden medewerkers die voornamelijk klantcontact hebben en contact hebben met opdrachtgevers, in het zonnetje gezet. Medewerker van de Cotton Club, Gwen Barrow, won dit jaar een Frontline Hero Award nadat haar collega haar had genomineerd. Als prijs ontving ze 500 euro te besteden bij Amazon, een speciale goodiebag en een plek op de Frontline Hero-lijst van 2023.