Het succes van ModeMusthaves: “Gewoon doen en knetterhard werken”
Op 13 mei vindt in Pakhuis de Zijger in Amsterdam het event eFashion plaats. Ruim 30 sprekers uit de online modewereld vertellen hier over strategieën, trends en praktijkcases. Elise van Wonderen spreekt op eFashion over haar webshop ModeMusthaves.
Wat is ModeMusthaves in één zin?
Elise van Wonderen: “ModeMusthaves is de eerste en grootste webshop van Nederland met musthaves geïnspireerd op de allerlaatste trends van de catwalk, celebs en it-girls.”
Wat maakt ModeMusthaves zo’n succes?
“Het heeft denk ik met veel verschillende factoren te maken, zoals onder andere: de snelle en betaalbare collectie, de informele communicatie naar klanten, de inzet van social media, strakke en gebruiksvriendelijke lay-out, de streetstylebeelden etc.”
Hoe werd ModeMusthaves zó snel een succes?
“Ik ben ModeMusthaves.com drie jaar geleden begonnen uit pure enthousiasme en heb dit altijd willen overbrengen richting onze klanten. In korte tijd hebben we een groot bereik gecreëerd op social media, waar onze ‘happy customers’ hun enthousiasme weer met ons delen. Dit is een hele mooie wisselwerking!”
Wat maakt jou een succesvolle ondernemer?
“Met ModeMusthaves.com heb ik vanaf het begin al een heel duidelijke visie en hier blijf ik op gefocust. Het is verleidelijk om andere dingen te gaan doen, zoals een nieuw bedrijf starten of zijwegen inslaan, maar eerst wil ik ModeMusthaves volledig op de kaart zetten. Veel mensen hebben een idee, maar het verschil met ondernemers en dromers is heel simpel: gewoon DOEN en natuurlijk knetterhard werken.”
Waarom moeten andere retailers nou jou komen luisteren op eFashion?
“Tijdens mijn lezing zal ik vertellen hoe ik mijn meisjesdroom heb waargemaakt. Hopelijk kan ik overbrengen dat je met een duidelijke missie en een flinke dosis doorzettingsvermogen en enthousiasme je dromen kunt laten uitkomen. Ik zeg altijd: the sky is the limit…”
Wil jij de presentatie ‘Van meisjesdroom naar miljoenenomzet’ van Elise van Wonderen graag bijwonen? Kom dan 13 mei naar eFashion. Boek hier je kaarten.