Mijn Textilia
Succesvol zijn in je vak
Om je nog beter van dienst te kunnen zijn, gaan we een deel van textilia.nl afsluiten en exclusief beschikbaar maken voor onze abonnees. Op dit gedeelte brengen we straks 365 dagen per jaar online de verdieping achter het modenieuws. Met slechts één doel: jou als modeondernemer nog meer tools geven om succesvol en modern te kunnen ondernemen.
Is ‘Mijn Textilia’ anders dan wat je gewend bent op de huidige website?
Ja en wel hierom:
- Actuele marktcijfers en eigen, exclusief onderzoek van Textilia uitgevoerd door GfK
- Altijd de laatste (korte termijn) trends per segment van onze eigen trendwatchers
- Wekelijks how to’s en praktische tips & tricks over geld verdienen met online retailen
- Wekelijks achtergronden en analyses van het nieuws: wat betekenen economische ontwikkelingen voor de mode-ondernemer?
- Wekelijks de rubriek Bestseller; de best verkochte items van een winkelier
- Vaste expertblogs op de thema’s logistiek, inkoop, beleving en juridisch
- Meepraten met vakgenoten door middel van reacties
- Wekelijks de rubriek Klantenbinder; lucratieve winkelacties uitgelicht
- The Label finder: Zien welke merken bij u in de buurt verkocht worden en door wie
- Nieuwe collecties online bekijken én inkopen via NextCollections, de 24/7 modebeurs online
Vanaf wanneer kan ik inloggen?
Vanaf 10 december kan je inloggen
Blijf ik naast textilia.nl ook mijn papieren Textilia ontvangen?
Ja, dit blijft onveranderd.
Zit ‘Mijn Textilia’ bij mijn huidige abonnement inbegrepen?
Als abonnee krijg je tijdens een proefperiode automatisch én gratis toegang tot ‘Mijn Textilia’. Daarna wordt het (in 2014) een onderdeel van je abonnement.
Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?
Zit hier je antwoord niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via de mail klantenservice@textilia.nl of telefonisch via 010-2894008, bereikbaar van 9.00-12.00 en van 13.00-17.00 uur.