Nieuw vrouwenmodemerk: Dayz [interview]
Dayz maakte de primeur op de afgelopen Modefabriek en in vier weken heeft het nieuwe vrouwenmodemerk al 150 verkooppunten. De voorwaarden van het kortetermijnmerk klinken bijna te mooi om waar te zijn: goede kwaliteit, een marge van 3.0 en geen pakket dat ingekocht moet worden. Maar volgens oprichter Angelique van Uden is het toch echt waar: “We hebben al jaren ervaring in de modebranche en we zien de grote behoefte van de winkelier waar we op inspelen.”
Tijdens de Modefabriek in juli 2016 werd Dayz gelanceerd. In een paar weken tijd heeft het nieuwe korte termijn vrouwenmodemerk al 150 verkooppunten. “Ik zit al lang in de textiel en ik wil ervoor zorgen dat bij de winkelier zo veel mogelijk zorgen worden weggenomen”, vertelt oprichtster Angelique van Uden aan Textilia. “Door de liquiditeitsdruk
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.