Onder Ben van ’t Veld zijn Catwalk Junkie en Kultivate volwassen geworden. ‘Uiteindelijk is het doel de collecties zo duurzaam mogelijk te maken’
De merken Kultivate (mannen) en Catwalk Junkie (vrouwen) begonnen als T-shirtlabels met uitgesproken prints en teksten, nu staan er twee volwassen totaalcollecties. Ben van ’t Veld, sinds vijf jaar directeur en eigenaar van moederbedrijf U.S.P. Fashion, zet in op kwaliteit en duurzaamheid. “We zijn meegegroeid met de doelgroep.”
Foto: Roland Reinders Je hebt een achtergrond als adviseur voor de detailhandel. Dat komt je zeker goed van pas als directeur van U.S.P. Fashion? “Ik was altijd andere bedrijven aan het adviseren, maar maakte nooit zelf de beslissingen. Dus toen oprichter Jeffrey Heerkens me in 2015 vroeg of ik U.S.P. Fashion over wilde nemen, sprak
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.