
Samenwerkingen die verbinden: de kracht van modecollabs
970
Van modelabels die samenwerken met andere merken tot content creators die hun eigen collectie creëren met een merk: samenwerkingen zijn overal in de mode-industrie. Wat ooit begon als een manier om exclusieve capsulecollecties te introduceren, is nu uitgegroeid tot een essentieel marketinginstrument. Maar wat maakt een samenwerking écht impactvol? Hoe kunnen merken en individuen samen iets creëren dat verder gaat dan commercieel succes? Wat levert zo’n samenwerking concreet op en welke valkuilen moeten merken vermijden?
Tekst: Lara Oliveri Hoofdbeeld: Rerun We gaan in gesprek met Mezin Hashem, Brand & PR manager van Filling Pieces, over hun vele samenwerkingen, waaronder schoenencollabs met merken als Mr Marvis. “Onze samenwerkingen bieden de mogelijkheid om onze missie verder te verspreiden,” legt van Velzen uit. “We merken meteen het effect van een samenwerking; we zien
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.